Content

piątek, 21 lutego 2014

93. Dzieje się


Jeszcze jakiś czas temu post za postem, cały czas nowe pomysły na sesje zdjęciowe, a teraz cisza...
Pytanie; co się dzieje?!

Zacznę może od tego, że zrobiłam sobie małą przerwę od tego typu fotografii.
Z aparatem wychodzę rzadziej niż z telefonem dlatego postanowiłam na razie przez czas
jesienno-zimowy zająć się fotografią mobilną.

Dlaczego? Ponieważ zaczęło się od tego, że dostałam mail od jednego z członków zespołu Instagram.  Zaproponował mi wzięcie udziału w projekcie LocalLens i poprosił o opisanie miejsc w których najchętniej fotografuję - oczywiście chodzi tu o miejsca w Polsce.
Wtedy właśnie spełniło się jedno z moich większych marzeń dotyczących właśnie fotografii mobilnej. Co z tego wyszło możecie zobaczyć tu: LocalLensPoland
Nagle z 11 tysięcy obserwujących mnie osób zrobiło się 20 tysięcy, co jeszcze bardziej zmotywowało mnie do pracowania nad moim Instagramowym Profilem (@ajkajk).

Kiedy myślałam, że to koniec niespodzianek Instagram, drugi już raz (w niedzielę) uraczył mnie miejscem w "Suggested Users" - czyli tzw. polecanych użytkownikach. Nowi obserwatorzy pojawiają się w zaskakująco szybkim tempie dlatego też pozwoliłam sobie na małą akcje, która powszechnie nazywana jest shoutout'em. Chodzi o to, żeby użytkownik o dużej liczbie obserwatorów polecił innych użytkowników na swoim profilu, takich którzy jego zdaniem mają potencjał i również mogą wybić się w Instagramowej społeczności. Do tych celów tworzy się specjalny hashtag, najczęściej wymagane jest, aby zdjęcia były o tematyce jaką narzuci organizator całej akcji. Pozwoliłam sobie zrobić swój mini shoutout i więcej informacji o nim znajdziecie tu: #polaroidshoutout - chętnych zapraszam do wzięcia udziału, trwa do soboty włącznie.

Druga sprawa - ten słynny @Dritone znany również jako Dawid D. załatwił nowy dział FOTO na Tablety.pl  i razem z nim zajmę się wypełnieniem go postami na różne przydatne tematy foto mobilnej, np. jak możecie zrobić dobre zdjęcia waszymi smartfonami, itp.
Pierwszy post na ogólny temat fotografii mobilnej; TU.
> (zdecydowanie lepiej idzie mi robienie zdjęć niż pisanie takich artykułów, ale robię to ponieważ chcę przekazać wam wiele ciekawych - z mojej perspektywy - rzeczy.) <


Inne linki:

~ FacebookPage
~ Instagram
~ VSCOgrid
~ niche.co





Chętnych na jakiekolwiek zdjęcia proszę o kontakt: ajotka@icloud.com, działamy od marca!

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Views

Blog Archive

Agata Jackowiak / Fotografia. Obsługiwane przez usługę Blogger.

Follow me

Instagram