79. Widok z wieży

Panorama


11 lutego zostałam zapytana o możliwość zrobienia zdjęcia mojej szkoły. Zdjęcie to miałoby znaleźć się na ulotce promującej szkołę. Oczywiście, zgodziłam się po czym dowiedziałam się, że jest możliwość sfotografowania jej z wieży kościoła który znajduje się na przeciw szkoły...

 kościół Św. Józefa, Oborniki Wlkp.


12 lutego dostałam wiadomość, że o 15:15 możemy ruszać na górę. Szczerze mówiąc bardzo się ucieszyłam - zawsze ciekawił mnie widok z tej wysokiej wieży. (Towarzyszyły mi Dominika, Monia razem z księdzem - który był przewodnikiem)



Było całkiem wysoko, wąskie, na początku betonowe schody zdawały się nie mieć końca. Po chwili dotarliśmy do miejsca na poziomie tarcz zegarowych i samego sufitu kościoła. Następnie taki sam kawał drogi musiałyśmy pokonać krętymi, metalowymi schodami aż do miejsca na poziomie tych podłóżnych okien nad tarczami. Po kilku małych problemach, np. z otworzeniem starych okien mogłam oglądać panorame, a wyglądało to tak: 



(Może nie wygląda to aż tak genialnie, ale nie zapominajmy, że to nie Paryż i nie widok z wieży Eiffel, tylko widok na nasze piękne Oborniki z wieży kościoła. - mnie się podoba)


Oficialne zdjęcie budynku szkoły:


COMMENT BELOW :D

Related Articles

7 komentarze:

  1. ŚLICZNE!!!!!! <33333 ;****

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowite :D mega zazdroszczę przeżycia hehe ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń